VRAAG & ANTWOORD
- Het artikel wat ik zoek is uitverkocht, komt het nog terug op voorraad?
Het verschilt per product of een artikel terug op voorraad komt. Indien je hiervan op de hoogte wilt worden gehouden raden wij aan de facebookpagina van Jij&Ik te volgen en je in te schrijven voor de nieuwsbrief. Hier posten wij het laatste nieuws. Je kunt via de e-mail een aanvraag doen voor een bepaald artikel.
- Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Online een bestelling wijzigen is na plaatsing helaas niet mogelijk. Uiteraard kun je bij verandering wel altijd contact opnemen met onze klantenservice info@jij-ik.com
- Kan ik mijn verzendadres wijzigen?
Wij proberen bij Jij&Ik de bestellingen zo spoedig mogelijk te verpakken en te verzenden. Een wijziging van het adres na een geplaatste bestelling is mogelijk, mits deze nog niet is afgeleverd aan onze verzender. Je kunt het verzendadres wijzigen door te mailen naar onze klantenservice info@jij&Ik.com Vermeld hierbij duidelijk je bestelnummer & het door jouw gebruikte adres.
- Hoe gebruik ik een kortingscode?
Zodra je je winkelwagen hebt gevuld en doorgaat naar de kassa verschijnt er een overzicht waar je onder andere je gegevens invult. Onder deze pagina kun je je bestelling controleren & indien je in het bezit bent van een kortingscode kun je deze gebruiken door in de checkout de code in te voeren in het scherm kortingscode en vervolgens te klikken op toepassen. De code wordt automatisch doorgevoerd.
- Hoe kan ik een artikel omruilen?
Wil je een item omruilen, omdat de kleur of maat niet goed is? Geen probleem. Volg onze normale retourprocedure, maar geef op het formulier of op een apart bijgesloten briefje aan welke maat of kleur je wilt ontvangen.
Houd er rekening mee dat artikelen snel uitverkocht raken en het dus niet altijd meer mogelijk is om je item te ruilen. Indien dit het geval is nemen wij contact met je op.
- Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Neem contact op met onze klantenservice info@jij-ik.com, Op werkdagen zorgen wij binnen 24 uur voor een passende oplossing.
- Krijg ik het totaalbedrag retour?
Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag terug op de (bank)rekening/creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt maximaal 14 werkdagen.
De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.
- Tot slot...
Staat jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice info@jij-ik.com
KvK: 65276981
BTW nummer: NL856048124B01
Alle bedragen zijn inclusief btw - Powered by CCV Shop webwinkel beginnen